tirsdag 25. desember 2007

God Jul?

endelig jul. ikke for meg, likevel. har nettopp spist. jeg fikk ingen gave i år. jeg forventet ikke noe, så fikk jeg ikke noe. jeg er et dårlig menneske. jeg gir ikke noe presanger til venner. jeg får ikke noe heller. jeg bare håper at det blir bedre neste året. jeg forventer ikke noe spesielt, men jeg håper jeg får none mer enn i år. det har vært jævlig dårlig i det sist. jeg var full av håp rett før jeg dro til italia. og jeg våknet akkurat jeg kom hit. det gjorde vond å våkne. det var min skyld. jeg drømte en ting som ikke kan skje. det var dumt av meg. jeg måtte være sterkere og ikke drømme. det er vanskelig å ikke drømme. jeg orker ikke. lyst til å gråte. lyst til å reise. lyst til å kjempe. lyst til. deja-vu. det er som alltid. ingen skjer. ingen forandring. jeg er redd. redd for at ingen skal skje. jeg trenger ikke så mye.

hyvää joulua

Ingen kommentarer: