søndag 24. februar 2008

jeg ser jeg ser

jeg ser regnet faller ned. jeg ser mennesker som drikker seg drittfull om kveldene. jeg er litt lei av det. jeg forstår ikke hvorfor man må drikke seg så mye. du kan ha det gøyt uten å være full. det regner for mye i byen. jeg syns at det er bedre hvis jeg forlater byen i september. jeg har lyst å reise bort herfra. i en stund i det minst. kanskje for evighet. kanskje ikke. jeg er blitt lei av å ikke kunne snakke dypere med venner her. det ser ut som det fins en mangle i argumenter. jeg vet ikke. jeg har et par gode venner her, men de snakker italiensk og har bodd i utenlands en del. likevel.....jeg har lyst å reise litt i europa. jeg har mange venner jeg skal på besøk til. finland, poland, denmark, nederland, tyskland, frankrike, irland, island. ahhhhh, kanskje.

Ingen kommentarer: