lørdag 13. september 2008

vargtimmen

ingen leser denne blog. ingen blant mine venner. først og fremst fordi de ikke kan norsk. det gjør vond. jeg liker henne så mye. hun liker ikke meg. som vanlig. det skjer alltid. jeg drømmer om henne. jeg tenker på henne. og det gjør vond. og det kan bli endå værre. hvordan? jeg forklarer det en annen gang. det er så vanskelig. jeg har aldri hatt ei kjæreste. jeg hadde noen sex, men ikke noe kjæreste. hvorfor? ingen peiling. jeg vet ikke. jeg er kanskje et dårlig menneske. jeg er stygg. jeg er dum. jeg er .... jeg vet ikke hvorfor. det er sånn. jeg føler meg dårlig. nedgang. nedtur til helvete. jeg vil dø og blir født en gang til. jeg vil gjerne være noe annet. bedre. jeg vet ikke om jeg klarer å overleve. jeg ville bare være elsket. er det mulig?

Ingen kommentarer: