mandag 9. juli 2007

Det regner

det regner. det er litt kaldt. det liker jeg. ingenting å gjøre disse dager. fri på jobb. jeg skrev litt idag. en av mine bøker som aldri blir utgitt. men jeg skriver. og leser. edith södergran idag. jeg elsker hennes diktene. imorgen skal jeg lese thomas espedal. jeg skal på jakt etter en leighet i september. ingen lyst, men jeg skal likevel ha ett sted å bo, ikke sant? jeg trenger ett sted å bo. og en jobb. og ei kjæreste. uhm.....nei, vent litt. jeg faktisk trenger ikke ei kjæreste. det er nok å bo samme med meg selv. det er for mye, av og til. jeg tenkte å begynne en masterkurs ved universitetet i milano, men det koster for mye. ingen råd i år. jeg prøvde i bergen også, men de godkjenner ikke bachelor min. er det så viktig å studere? gir man det en bedre jobb? jeg tror det ikke. jeg skal fortsette å være usikkert om framtiden for evighet. ingen fast jobb. ingen hjemme. ingen håp? ingen framtid? vet ikke.

Pasi

Ingen kommentarer: