torsdag 5. juli 2007

Hvorfor på norsk?

jeg skriver på norsk. det betyr at få venner kan forstå meg. i tillegg trenger jeg å forbedre i dette språket. jeg tar fortsatt mange feil.....
tankene går fort i tåket. jeg vet ikke hvorfor. kanskje er det bare en følelse. det kan være farlig å la tankene gå sånn. jeg tenker for mye. særlig om netter. jeg liker absolutt ikke at jeg ikke får søve pga dumme tanker.
jeg angrer. hva? noen få ting. men nok for å ikke få søve.
jeg skriver. om mine tanker? ja, av og til. tankene kan være farlige. slik som drømmene. drømmene er kjempefarlige. men de er deilige også. så deilige at man kan dø av dem.

Pasi

2 kommentarer:

ALittaM sa...

See vabbeh Pasi, io sposto il mio blog in italiano e tu passi al norvegese? Mi vuoi proprio male eh?!

il puffo burlone sa...

hihi!
det er en god idee!!!
ok, il mio norvegese è arrugginatissimo...mi allenerò leggendo qui!!!
takk for det!

lamartinz