søndag 29. juli 2007

sommartider

er sommer over? det har vært dårlig vær sist. det ser ut som det er høst akkurat nå. det regner mye. ganske kaldt. hva skal vi forvente for høsten i Bergen? masse regn som vanlig? mulig. jeg har ikke funnet ett sted å bo ennå. jeg er fortsatt på jakt. jeg har bestemt meg å ta et master kurs ved universitetet i ...... Milano...... selv om jeg skal fortsette å bo i Bergen. Jeg tar en kurs i skandinaviske litteratur der. 2 år. 12 eksamer. og en 200 sider oppgave til slutt. har jeg valgt den riktig? tider viser. som vanlig. alltid. drømmene som kommer. drømmene som går. mareritter. såren som blør. alltid. for alltid? en ønske. en drøm. en kniv. jeg tok ett bilde av framtiden. jeg tok av livet mitt. og ble født en gang til. man dør. man blir fød. man blir. er jeg død igjen? nei. jeg har sårene som smerter, da er jeg i livet. jeg prøvde flere ganger. det skjedde ikke noe. jeg har ingen lyst å prøve igjen. jeg gir opp. jeg går min vei. vil du bli med? er du sterk nok? har du nok lyst til? kjenner du veien? har du vodka? er du sikker? velkommen i (eller på???) helvete.

Pasi

Ingen kommentarer: