mandag 16. juli 2007

Jeg elsker....deg??????????

neida. jeg elsker ikke deg. ikke noen annen heller. jeg elsker ikke. jeg sitter og skriver. og drikke te. istedenfor å gå ut og drikke en øl i puben. jeg sparer penger. for hva? ferie? ja, kanskje. finland-reise i september for min bursdag. hvis jeg ørker. jeg drømte bjørnen som jakter igjen. hva kan det bety? ingenting? en isbjørn som er på jakt etter......??? vet ikke. den jakter, likevel. en kamp? kampen for livet? kampen for maten? for......? fridag i dag. det samme i morgen. det regner. som vanlig. jeg ble full lørdag. drakk for mye. men jeg var ikke den eneste som var full...... jenta som jeg liker mest her i stryn var nesten drittfull. men hun klarte å gå, likevel. jeg fikk lønnen i går. jeg håper jeg ikke kommer å bruke alle pengene med en gang i dumme ting. ikke heller i alkohol.... jeg var på vinmonopolet den forrige uke. ei veldig vakker jente jobber der. og maaaaaaaaaaange gode flasker vodka ligger der........ slurp. jeg har nesten bestemt meg til å ta bergenstest i oktober. jeg må studere norsk da........ingen lyst, men jeg må..... i morgen......kanskje......

Pasi

Ingen kommentarer: